• Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
    • Η ιστορία μας
    • Δείγματα Δουλείας
    • Συχνές Ερωτήσεις
    • Είπαν για εμάς
    • Εταιρίες που συνεργαζόμαστε
    • Γιατί να μας επιλέξετε
  • Υπηρεσίες
    • Συναγερμοί Σπιτιών & Καταστημάτων
    • Κλειστά Κυκλώματα Τηλεόρασης
    • Συστήματα Πυρανίχνευσης
    • Μελέτη & Εγκατάσταση Δικτύων Internet
    • Αυτόνομα Φωτοβολταικά Συστήματα
    • Κέντρο Λήψης Σημάτων
  • Υποστήριξη
  • Download
  • Επικοινωνία

Κέντρο Λήψης Σημάτων

  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
  • Κέντρο Λήψης Σημάτων

Επιλέγοντας Κέντρο Λήψης Σημάτων

HTML5 Icon

ΔΙΆΡΡΗΞΗ

Σε περίπτωση λήψης σήματος συναγερμού: Ενημερώνεται ο υπεύθυνος του χώρου στο σταθερό ή κινητό τηλέφωνό του. Αν ο υπεύθυνος δεν απαντήσει, θα ενημερωθεί κάποιος από τους υπολοίπους που αναφέρονται στο συμβόλαιο (ο πρώτος που θα απαντήσει, με τη σειρά που τους έχετε δηλώσει). Θα ενημερωθεί η Άμεση δράση (100), εκτός και αν ο υπεύθυνος ζητήσει να μην ενημερωθεί, ζητάμε κωδικό.

HTML5 Icon

ΦΩΤΙΆ

Στην περίπτωση λήψης σήματος φωτιάς: Τηλεφωνούμε στο χώρο για να δούμε αν έγινε κάποιο λάθος. Αν απαντήσουν ζητάμε το όνομα του υπευθύνου και τον κωδικό ασφαλείας και ακολουθούμε τις οδηγίες που θα μας δώσει. Αν στο χώρο δεν απαντήσει κανείς, προσπαθούμε πρώτα να επικοινωνήσουμε με τα τηλέφωνα ανάγκης. Αν κάποιος απαντήσει, ζητάμε το όνομα του και τον κωδικό ασφαλείας και ακολουθούμε τις οδηγίες που θα μας δώσει.  Αν δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε με κανέναν ειδοποιούμε την πυροσβεστική (199).

HTML5 Icon

ΑΦΌΠΛΙΣΗΣ ΥΠΌ ΑΠΕΙΛΉ

Εξαναγκασμός αφόπλισης του συναγερμού υπό απειλή. ειδοποίηση της Άμεσου Δράσης (100) και ενημέρωση του πελάτη στα τηλέφωνα ανάγκης που έχει δηλώσει. Ληστεία. Πάτημα ειδικής συσκευής «Μπουτόν πανικού». ειδοποίηση της Άμεσου Δράσης (100) και ενημέρωση του πελάτη στα τηλέφωνα ανάγκης που έχει δηλώσει.

HTML5 Icon

ΛΗΣΤΕΊΑ

Πάτημα ειδικής συσκευής «Μπουτόν πανικού». ειδοποίηση της Άμεσου Δράσης (100) και ενημέρωση του πελάτη στα τηλέφωνα ανάγκης που έχει δηλώσει.

HTML5 Icon

ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ

(ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΦΟΠΛΙΣΗΣ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΚΩΔΙΚΟ) Όταν κάποιος προσπαθεί να αφοπλίσει το συναγερμό και ληφθεί σήμα παραβίασης του πληκτρολογίου: Ενημερώνεται ο υπεύθυνος του χώρου στο σταθερό ή κινητό τηλέφωνό του και, αν δεν απαντήσει, θα ενημερωθεί κάποιος από τους υπολοίπους που αναφέρονται στο συμβόλαιο (ο πρώτος που θα απαντήσει). Θα ενημερωθεί η Άμεση δράση (100), εκτός και αν ο υπεύθυνος ζητήσει να μην ενημερωθεί.

HTML5 Icon

ΙΑΤΡΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ

Στην περίπτωση λήψης σήματος για ιατρική βοήθεια: Ακολουθούμε τις οδηγίες που αναγράφονται στην καρτέλα του πελάτη ή: Τηλεφωνούμε στο χώρο και, αν απαντήσουν, ακολουθούμε τις οδηγίες που θα μας δώσουν. Αν στο χώρο δεν απαντήσει κανείς, προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε με τα τηλέφωνα ανάγκης. Αν κάποιος απαντήσει, αναφέρουμε το περιστατικό, ζητάμε το όνομα του και τον κωδικό ασφαλείας και ακολουθούμε τις οδηγίες που θα μας δώσει. Αν δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε με κανέναν ειδοποιούμε τις πρώτες βοήθειες (166)

HTML5 Icon

ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

Στην περίπτωση λήψης σήματος διακοπής ρεύματος: Αν η διακοπή της τάσης γίνει από τις 07:00 το πρωί έως τις 12:00 το βράδυ, περιμένουμε για δύο ώρες χωρίς να κάνουμε καμία ενέργεια. Αν στο διάστημα αυτό δεν επανέλθει το ρεύμα, ενημερώνεται ο υπεύθυνος του χώρου για τη διακοπή και αν αυτός δεν απαντήσει ενημερώνουμε κάποιον από αυτούς που αναγράφονται στην καρτέλα. Κατά τη διάρκεια της διακοπής του ρεύματος το σύστημα λειτουργεί κανονικά με τις μπαταρίες. Για το λόγο αυτό πρέπει να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα service και αλλαγή μπαταριών. Αν η διακοπή της τάσης γίνει από τις 12:00 το βράδυ έως τις 07:00 το πρωί, δεν κάνουμε άμεσα καμία ενέργεια εκτός και αν υπάρχει και πτώση της μπαταρίας ή το έχει ζητήσει ο υπεύθυνος του χώρου. Ενημερώνουμε τον υπεύθυνο του χώρου την επόμενη μέρα, μόνο αν δεν πάρουμε επαναφορά της τάσης. Αν δεν καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε με κανέναν, προσπαθούμε πάλι σε τακτά χρονικά διαστήματα.

HTML5 Icon

ΧΑΜΗΛΗ ΤΑΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

Στην περίπτωση λήψης σήματος χαμηλής τάσης της μπαταρίας: Αν η πτώση της τάσης της μπαταρίας έρθει από τις 07:00 το πρωί έως τις 12:00 το βράδυ, χωρίς να προηγηθεί διακοπή ρεύματος, ενημερώνεται ο υπεύθυνος του χώρου για την πτώση της τάσης και αν αυτός δεν απαντήσει ενημερώνουμε κάποιον από αυτούς που αναγράφονται στην καρτέλα.  Αν δεν έχει προηγηθεί διακοπή ρεύματος και η πτώση τάσης έρθει από τις 12:00 το βράδυ έως τις 07:00 το πρωί, δεν κάνουμε άμεσα καμία ενέργεια εκτός και αν το έχει ζητήσει ο υπεύθυνος του χώρου ή αυτό αναφέρεται στην καρτέλα του πελάτη. Ενημερώνουμε τον υπεύθυνο του χώρου την επόμενη μέρα το πρωί, μόνο αν δεν πάρουμε αποκατάσταση της τάσης της μπαταρίας. Αν δεν καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε με κανέναν, προσπαθούμε πάλι σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Πλήρης διαχείριση του συστήματος ασφαλείας από απόσταση

HTML5 Icon

Εφαρμογή για διαχείριση των συστημάτων ασφαλείας Aeolus της Sigma Security μέσω smartphone!

Χαρακτηριστικά:

- Διαχείριση του συστήματος ασφαλείας από απόσταση μέσω WiFi ή 3G/4G (Όπλιση, αφόπλιση, περιμετρική όπλιση)

- Ενεργοποίηση και απενεργοποίηση οικιακών συσκευών

- Πλήκτρα έκτακτης ανάγκης (Αστυνομία, Πυροσβεστική, Ιατρική βοήθεια)

- Πολύ εύκολο και απλό interface

- Ελληνική εφαρμογή

  • Συναγερμοί Σπιτιών & Καταστημάτων
  • Κλειστά Κυκλώματα Τηλεόρασης
  • Συστήματα Πυρανίχνευσης
  • Μελέτη & Εγκατάσταση Δικτύων Internet
  • Αυτόνομα Φωτοβολταικά Συστήματα
  • Επιλέγοντας Κέντρο Λήψης Σημάτων

Ζητήστε μια δωρεάν προσφορά

697 4568 373
info@samossecurity.gr
Επικοινωνήστε μαζί μας
  • 697 4568 373
  • Νικολάου, Βλιάμου 10, Νέο Καρλόβασι 832 00
  • info@samossecurity.gr

Υπηρεσίες

  • Συναγερμοί Σπιτιών & Καταστημάτων
  • Κλειστά Κυκλώματα Τηλεόρασης
  • Συστήματα Πυρανίχνευσης
  • Εγκατάσταση Δικτύων Internet
  • Αυτόνομα Φωτοβολταικά Συστήματα

Περιεχόμενα

  • Αρχική
  • Η Ιστορία Μας
  • Υποστήριξη
  • Download
  • Επικοινωνία
Μιλήστε με έναν ειδικό Δωρεάν Προσφορά
© Copyright Samos Security 2023. All right reserved.