Σε περίπτωση λήψης σήματος συναγερμού: Ενημερώνεται ο υπεύθυνος του χώρου στο σταθερό ή κινητό τηλέφωνό του. Αν ο υπεύθυνος δεν απαντήσει, θα ενημερωθεί κάποιος από τους υπολοίπους που αναφέρονται στο συμβόλαιο (ο πρώτος που θα απαντήσει, με τη σειρά που τους έχετε δηλώσει). Θα ενημερωθεί η Άμεση δράση (100), εκτός και αν ο υπεύθυνος ζητήσει να μην ενημερωθεί, ζητάμε κωδικό.
Στην περίπτωση λήψης σήματος φωτιάς: Τηλεφωνούμε στο χώρο για να δούμε αν έγινε κάποιο λάθος. Αν απαντήσουν ζητάμε το όνομα του υπευθύνου και τον κωδικό ασφαλείας και ακολουθούμε τις οδηγίες που θα μας δώσει. Αν στο χώρο δεν απαντήσει κανείς, προσπαθούμε πρώτα να επικοινωνήσουμε με τα τηλέφωνα ανάγκης. Αν κάποιος απαντήσει, ζητάμε το όνομα του και τον κωδικό ασφαλείας και ακολουθούμε τις οδηγίες που θα μας δώσει. Αν δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε με κανέναν ειδοποιούμε την πυροσβεστική (199).
Εξαναγκασμός αφόπλισης του συναγερμού υπό απειλή. ειδοποίηση της Άμεσου Δράσης (100) και ενημέρωση του πελάτη στα τηλέφωνα ανάγκης που έχει δηλώσει. Ληστεία. Πάτημα ειδικής συσκευής «Μπουτόν πανικού». ειδοποίηση της Άμεσου Δράσης (100) και ενημέρωση του πελάτη στα τηλέφωνα ανάγκης που έχει δηλώσει.
Πάτημα ειδικής συσκευής «Μπουτόν πανικού». ειδοποίηση της Άμεσου Δράσης (100) και ενημέρωση του πελάτη στα τηλέφωνα ανάγκης που έχει δηλώσει.
(ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΦΟΠΛΙΣΗΣ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΚΩΔΙΚΟ) Όταν κάποιος προσπαθεί να αφοπλίσει το συναγερμό και ληφθεί σήμα παραβίασης του πληκτρολογίου: Ενημερώνεται ο υπεύθυνος του χώρου στο σταθερό ή κινητό τηλέφωνό του και, αν δεν απαντήσει, θα ενημερωθεί κάποιος από τους υπολοίπους που αναφέρονται στο συμβόλαιο (ο πρώτος που θα απαντήσει). Θα ενημερωθεί η Άμεση δράση (100), εκτός και αν ο υπεύθυνος ζητήσει να μην ενημερωθεί.
Στην περίπτωση λήψης σήματος για ιατρική βοήθεια: Ακολουθούμε τις οδηγίες που αναγράφονται στην καρτέλα του πελάτη ή: Τηλεφωνούμε στο χώρο και, αν απαντήσουν, ακολουθούμε τις οδηγίες που θα μας δώσουν. Αν στο χώρο δεν απαντήσει κανείς, προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε με τα τηλέφωνα ανάγκης. Αν κάποιος απαντήσει, αναφέρουμε το περιστατικό, ζητάμε το όνομα του και τον κωδικό ασφαλείας και ακολουθούμε τις οδηγίες που θα μας δώσει. Αν δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε με κανέναν ειδοποιούμε τις πρώτες βοήθειες (166)
Στην περίπτωση λήψης σήματος διακοπής ρεύματος: Αν η διακοπή της τάσης γίνει από τις 07:00 το πρωί έως τις 12:00 το βράδυ, περιμένουμε για δύο ώρες χωρίς να κάνουμε καμία ενέργεια. Αν στο διάστημα αυτό δεν επανέλθει το ρεύμα, ενημερώνεται ο υπεύθυνος του χώρου για τη διακοπή και αν αυτός δεν απαντήσει ενημερώνουμε κάποιον από αυτούς που αναγράφονται στην καρτέλα. Κατά τη διάρκεια της διακοπής του ρεύματος το σύστημα λειτουργεί κανονικά με τις μπαταρίες. Για το λόγο αυτό πρέπει να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα service και αλλαγή μπαταριών. Αν η διακοπή της τάσης γίνει από τις 12:00 το βράδυ έως τις 07:00 το πρωί, δεν κάνουμε άμεσα καμία ενέργεια εκτός και αν υπάρχει και πτώση της μπαταρίας ή το έχει ζητήσει ο υπεύθυνος του χώρου. Ενημερώνουμε τον υπεύθυνο του χώρου την επόμενη μέρα, μόνο αν δεν πάρουμε επαναφορά της τάσης. Αν δεν καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε με κανέναν, προσπαθούμε πάλι σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Στην περίπτωση λήψης σήματος χαμηλής τάσης της μπαταρίας: Αν η πτώση της τάσης της μπαταρίας έρθει από τις 07:00 το πρωί έως τις 12:00 το βράδυ, χωρίς να προηγηθεί διακοπή ρεύματος, ενημερώνεται ο υπεύθυνος του χώρου για την πτώση της τάσης και αν αυτός δεν απαντήσει ενημερώνουμε κάποιον από αυτούς που αναγράφονται στην καρτέλα. Αν δεν έχει προηγηθεί διακοπή ρεύματος και η πτώση τάσης έρθει από τις 12:00 το βράδυ έως τις 07:00 το πρωί, δεν κάνουμε άμεσα καμία ενέργεια εκτός και αν το έχει ζητήσει ο υπεύθυνος του χώρου ή αυτό αναφέρεται στην καρτέλα του πελάτη. Ενημερώνουμε τον υπεύθυνο του χώρου την επόμενη μέρα το πρωί, μόνο αν δεν πάρουμε αποκατάσταση της τάσης της μπαταρίας. Αν δεν καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε με κανέναν, προσπαθούμε πάλι σε τακτά χρονικά διαστήματα.